Saturday, February 14, 2015

VPN problemer over PPTP

VPN problemer over PPTP


VPN problemer over PPTP
Hei.
Jeg har er problem jeg ikke klarer lse. Jeg skal med Windows XP's VPN lsning kople meg p en adresse p nextgentels nett. Jeg vet at Windows XP's VPN lsning bruker PPTP ( port 1723) og GRE ( protokoll 47). Dette er pnet p routeren jeg skal koble meg til. Dette virker fint og jeg kan koble meg til fra et annet nextgentel nett.
Men fra jobb klarer jeg ikke koble meg til. Jeg sitter bak et skjult nett, og har kontaktet ISP'en som har forsikret meg om at ingen porter er sperret ut av nettet.
Er det noen som vet hvordan XP's VPN virker? Svarer den tilbake p andre porter enn de som er nevnt over ? Jeg har skt p internett i flere uker n uten finne svaret p disse sprsmlene. Noen forslag til hva jeg kan prve?


VpnTraffic Unng begrensninger p internettbruk, bruk Skype,VOIP, TV-kanaler og streaming-tjenester som Hulu, Netflix og BBC
iPlayer. Unng lokasjonsbaserte begrensninger. VPN-servere fra 40+land verden rundt. Sttter pptp og l2tp/ipsec.

What you need is a VPN account !

Before you make an order, you can Trial our VPN Service for3 days.

Only$1.99

High Speed
All country server



What you need is a VPN account !

Before you make an order, you can Trial our VPN Service for3 days.

• Only$1.99

• High Speed
• All country server

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.